jueves, 16 de mayo de 2013

stop motion

Hola, algun de vosaltres anareu a la expo del MUVIM de stop motion, jo tinc previst anar demà amb una cineasta de reconegut prestigi, la meua filla Eva, directora d'aquesta peli feta en stop motion per ella i el que subscriu aquestes línies. Considere que és una activitat ideal per realitzar-la amb xiquets de secundària amb possibilitats creatives infinítes.

Alguns de vosaltres ja la vau vore quan estava recent eixida de postproducció. Espere que us agrade.

3 comentarios:

  1. Qué bo!!
    Quina família d'artists/tes!!!!

    ResponderEliminar
  2. Jo vaig ser una de les afortunades que vaig poder vore-la recent eixida de postproducció. Un gran treball i Eva una gran cineasta.
    Després de visitar l'exposició de stop-motion, imagine la gran paciència que vas tindre per crear la pel•lícula; encara que vas confessar que et va encantar l'experiència.
    Sens dubte una activitat per desenvolupar la creativitat i una mostra de la importància de la implicació dels pares en l'educació dels fills.Enhorabona

    ResponderEliminar
  3. Iba a comentar la entrada pero en realidad diría lo mismo que Pepa pero...en castellano, ejjejeeje

    Salva eres un artista!! y Eva tb! la primera vez que la vi en clase me quedé flipando, y me gustó mucho la idea de que lo hicieseis juntos.

    ResponderEliminar